BRAND DE ORAȘ

BRAND DE ORAȘ

În perioada în care actualul CEO al E14 Saga Communication Boutique a coordonat, în calitate de city manager al municipiului Târnăveni, activitatea de comunicare publică a Primăriei locale, condusă de primarul Sorin Megheșan, s-a realizat și implementat proiectul de brand al municipiului Târnăveni, în colaborare cu compania ieșeană Koncylion, câștigătoare a licitației, în urma procedurilor de achiziție publică.

Logo-ul actual al municipiului Târnăveni este reprezentat prin iniţiala numelui, T, stilizată pentru a include simbolurile unui pahar şi al unei sticle de vin. Inspiraţia pentru această alegere îşi are rădăcinile în istoria Târnăveniului, mai precis în prima emblemă heraldică a vechiului comitat, ce datează din anul 1787 şi are ca element central un grifon ce ţine în gheare un ciorchine de strugure. 

În aceeași perioadă și sub aceeași coordonare, la Târnăveni s-a realizat primul audit smart city al unui oraș din România.

Asociația Română pentru Smart City și Mobilitate a realizat un raport, bazat pe segmentul soluțiilor inteligente, printr-o echipă interdisciplinară coordonată de Eduard Dumitrașcu – Președinte Asociația Română pentru Smart City și Mobilitate, Finanțare și Dezvoltare Urbană – Șarolta Besenyei – Expert Comisia Europeană,  Mediu/Urbanism – Expert Mediu Dr. Serena Adler, Mobilitate și IoT – Prof. Univ. Dr. Florin Nemțanu – Universitatea Politehnică.

Echipa de proiect a fost completată cu experți abilitați, în fiecare dintre domeniile analizate, precum IT&C, energie, și altele.

Sub aceeași coordonare, satul Bobohalma, aparținător de municipiul Târnăveni, a câştigat finala competiţiei ‘Satele culturale ale României 2018’, care a avut loc la Muzeul de Ştiinţele Naturii din Bacău.

Până în 2018 au existat încă două comune din judeţul Mureş, Sângeorgiu de Mureş şi Deda, care au ajuns în finală şi au fost desemnate sate culturale ale României.

Este o competiţie deschisă localităţilor rurale din România, pentru punerea în valoare a patrimoniului local, din perspectiva intenţiei de revitalizare a acestor zone.

Satul Bobohalma din Târnăveni este un proiect centrat pe satul de vacanţă, ce îşi propune revitalizarea satului vechi.

A fost un concurs la care au fost 29 localităţi, iar 15 localităţi au fost admise în finală, Bobohalma fiind singura din Mureş acceptată. 

Competiţia ‘Satele culturale ale României 2018’ este organizată de AFSR (Asociaţia Cele mai frumoase sate din România).